Пералік адміністрацыйных працэдур (Указ № 200)

Патрабаванні абз.8 п.1 арт.7 Закона Рэспублікі Беларусь ад 28.10.2008г. № 433-З «Пра асновы адміністрацыйных працэдур» пра парадак падачы заяў пра ажыццяўленне адміністрацыйных працэдур у электроннай форме на адміністрацыйныя працэдуры, што ажыццяўляюцца спецыялістамі КУРЭП ЖРЭУ г.Баранавічы», не распаўсюджваюцца.

ПЕРАЛІК адміністрацыйных працэдур, выкананых спецыялістамі ЖРЭУ па заяўнічым прынцыпе «Адно акно» па зваротах грамадзянаў за выдачай даведак ці іншых дакументаў, паводле Ўказа Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 26 красавіка 2010 года № 200

Дыспетчары ЖЭС-1-7
17.7. Выдача рэгістрацыйнага пасведчання і жэтона на сабакаў, катоў

Спецыялісты аддзела па прававой рабоце і зваротах грамадзянаў
1.1. Прыняцце вырашэння:
1.1.11. Пра падзел чэкаў «Жыллё»
1.1.13. Пра змену дамовы наймання жылога памяшкання
1.1.22. Пра перадачу ва ўласнасць жылога памяшкання
1.3.7. Выдача даведкі пра налічаную жыллёвую квоту

Спецыялісты аддзела капітальнага рамонту

1.1.33. Вынясенне вырашэння пра ўсталяванне іншага тэрміну пакрыцця выдаткаў на рэалізацыю  энергаэфектыўных мерапрыемстваў у шматкватэрных жылых дамах для  асобных катэгорый грамадзянаў

Адміністрацыйная працэдура 1.1.11
Прыняцце вырашэння пра падзел іменных чэкаў «Жыллё»
Указ Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 26 красавіка 2010 года №200

Адказны за выкананне адміністрацыйнай працэдуры: спецыяліст аддзела па прававой рабоце і зваротах грамадзянаў КУРЭП «ЖРЭУ г.Баранавічы».
Адрас аддзела: вул. Савецкая, 59, г.Баранавічы, кабінет №17, 1-шы паверх, тэлефон 64-14-55, ужыццяўляецца папярэдняе кансультаванне грамадзянаў па тэлефоне.
Рэжым працы:
Аўторак, 1, 2, 4, 5 серада месяца, чацвер – 08.00 – 17.00 (13.00-14.00- перапынак на абед)
3 серада месяца 11.00–20.00 (15.00-16.00 — перапынак на абед)
3 субота – 09.00 – 13.00
1, 2, 4, 5 субота месяца, нядзеля — выхадны

У перыяд часовай адсутнасці спецыяліста: спецыяліст аддзела па прававой рабоце і  зваротах грамадзянаў КУРЭП «ЖРЭУ г.Баранавічы».

Дакументы, што падаюцца грамадзянінам пры ажыццяўленні працэдуры:
— заява;
— пашпарт ці іншы дакумент, што сведчыць асобу;
— чэкі «Жыллё» з выпісам з адмысловага(чэкавага) рахунка.

Дакументы запытаныя арганізацыяй: — даведка пра налічаную жыллёвую квоту.

Максімальны тэрмін ажыццяўлення працэдуры:
1 месяц з дня падачы заявы.
Тэрмін дзеяння вырашэння гарвыканкама: бестэрмінова.

Працэдура ўжыццяўляецца бясплатна.

Вышэйшая арганізацыя: Брэсцкі абласны выканаўчы камітэт, змесцаваны па адрасе: г.Брэст, вул. Леніна, 11.

Адміністрацыйная працэдура 1.1.13
Вынясенне вырашэння пра змену дамовы наймання жылога памяшкання дзяржаўнага жыллёвага фонду
Ўказ Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 26 красавіка 2010 года №200

Адказны за выкананне адміністрацыйнай працэдуры: спецыяліст аддзела па прававой рабоце і зваротах грамадзянаў КУРЭП «ЖРЭУ г.Баранавічы».
Адрас аддзела: вул. Савецкая, 59, г.Баранавічы, кабінет №17, 1-шы паверх, тэлефон 64-14-55, ужыццяўляецца папярэдняе кансультаванне грамадзянаў па тэлефоне.
Рэжым працы:
Аўторак, 1, 2, 4, 5 серада месяца, чацвер – 08.00 – 17.00 (13.00-14.00- перапынак на абед)
3 серада месяца 11.00–20.00 (15.00-16.00 — перапынак на абед)
3 субота – 09.00 – 13.00
1, 2, 4, 5 субота месяца, нядзеля — выхадны

У перыяд часовай адсутнасці спецыяліста: спецыяліст аддзела па прававой рабоце і  зваротах грамадзянаў КУРЭП «ЖРЭУ г.Баранавічы».

Дакументы і (ці) звесткі, што ўяўляюцца грамадзянінам:
па патрабаванні наймальнікаў, якія яднаюцца ў адну сям’ю
— заявы наймальнікаў, якія яднаюцца ў адну сям’ю пашпарт ці іншы дакумент, што сведчыць асобу
— пісьмовую згоду паўналетніх членаў сям’і, супольна якія жывуць з наймальнікамі, якія яднаюцца ў адну сям’ю
— дакументы, што пацвярджаюць ступень роднасці (сведчанне аб заключэнні шлюбу, сведчанне аб нараджэнні)
— дакумент, які пацвярджае змена прозвішчы ці іншых дадзеных грамадзяніна, – у выпадку іх змены
з прычыны прызнання наймальнікам іншага члена сям’і
— заяву паўналетняга члена сям’і наймальніка
— пашпарт ці іншы дакумент, што сведчыць асобу
— пісьмовую згоду наймальніка або сведчанне аб яго смерці ці копія вырашэння суда аб прызнанні наймальніка што страціў права карыстанні жылым памяшканнем, а таксама пісьмовая згода паўналетніх членаў сям’і наймальніка, якія жывуць супольна з ім
— дакумент, які пацвярджае змена прозвішча ці іншых дадзеных грамадзяніна, – у выпадку іх змены
па патрабаванні члена сям’і наймальніка
— заяву паўналетняга члена сям’і наймальніка
— пашпарт ці іншы дакумент, што сведчыць асобу
— пісьмовую згоду ўсіх якія жывуць супольна з ім іншых паўналетніх членаў сям’і наймальніка
— дакумент, які пацвярджае які прыходзіцца на яго долю агульны плошча жылога памяшкання, або дамова пра парадак карыстання жылога памяшкання
— дакумент, які пацвярджае змену прозвішча ці іншыя звесткі грамадзяніна, – у выпадку іх змены.

Дакументы запытаныя арганізацыяй:
— даведка (даведкі) пра заняты ў дадзеным населеным пункце жылым памяшканні і складзе сям’і;
— даведкі аб змешчаных ва ўласнасці грамадзяніна і членаў яго сям’і жылых памяшканняў у населеным пункце па месцы заключэння дамовы наймання жылога памяшкання дзяржаўнага  жыллёвага фонду.
Максімальны тэрмін ажыццяўлення працэдуры: 15 дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запросу дакументаў і (ці) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый – 1 месяц.
Тэрмін дзеяння вырашэння гарвыканкама: 6 месяцаў.
Працэдура ўжыццяўляецца бясплатна.

Вышэйшая арганізацыя: Брэсцкі абласны выканаўчы камітэт, змесцаваны па адрасе: г.Брэст, вул. Леніна, 11.

Адміністрацыйная працэдура 1.1.22
Вынясенне вырашэння пра перадачу ва ўласнасць жылога памяшкання
Ўказ Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 26 красавіка 2010 года №200

Адказны за выкананне адміністрацыйнай працэдуры: спецыяліст аддзела па прававой рабоце і зваротах грамадзянаў КУРЭП «ЖРЭУ г.Баранавічы».
Адрас аддзела: вул. Савецкая, 59, г.Баранавічы, кабінет №17, 1-шы паверх, тэлефон 64-14-55, ужыццяўляецца папярэдняе кансультаванне грамадзянаў па тэлефоне.
Рэжым працы:
Аўторак, 1, 2, 4, 5 серада месяца, чацвер – 08.00 – 17.00 (13.00-14.00- перапынак на абед)
3 серада месяца 11.00–20.00 (15.00-16.00 — перапынак на абед)
3 субота – 09.00 – 13.00
1, 2, 4, 5 субота месяца, нядзеля — выхадны

У перыяд часовай адсутнасці спецыяліста: спецыяліст аддзела па прававой рабоце і  зваротах грамадзянаў КУРЭП «ЖРЭУ г.Баранавічы».

Дакументы, што падаюцца грамадзянінам пры ажыццяўленні працэдуры:
— заява, падпісаная паўналетнімі членамі сям’і наймальніка, а таксама іншых грамадзянаў, за якімі ў адпаведнасці з заканадаўствам захоўваецца роўнае з наймальнікам права карыстання жылым памяшканнем
— пашпарты ці іншыя дакументы, што сведчаць асобу наймальніка і паўналетніх членаў яго сям’і, а таксама іншых грамадзянаў, за якімі ў адпаведнасці з заканадаўствам захоўваецца роўнае з наймальнікам права карыстання жылым памяшканнем
— сведчання аб нараджэнні непаўналетніх дзяцей – для асоб, мелых непаўналетніх дзяцей;
— дакумент, што пацвярджае права на льготы.

Дакументы, што запытваюцца арганізацыяй:
— копія асабовага рахунка перадатнага (што прыватызуецца) ва ўласнасць жылога памяшкання;
— даведка пра налічаную жыллёвую квоту на грамадзяніна і членаў яго сям’і.

Максімальны тэрмін ажыццяўлення працэдуры: 1 месяц з дня падачы заявы.
Тэрмін дзеяння вырашэння гарвыканкама: бестэрмінова
Працэдура ўжыццяўляецца бясплатна.

Вышэйшая арганізацыя: Брэсцкі абласны выканаўчы камітэт, змесцаваны па адрасе: г.Брэст, вул. Леніна, 11.

Адміністрацыйная працэдура 1.3.7
Выдача даведкі пра налічаную жыллёвую квоту
Ўказ Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 26 красавіка 2010 года №200

Адказны за выкананне адміністрацыйнай працэдуры: спецыяліст аддзела па прававой рабоце і зваротах грамадзянаў КУРЭП «ЖРЭУ г.Баранавічы».
Адрас аддзела: вул. Савецкая, 59, г.Баранавічы, кабінет №17, 1-шы паверх, тэлефон 64-14-55, ужыццяўляецца папярэдняе кансультаванне грамадзянаў па тэлефоне.
Рэжым працы:
Аўторак, 1, 2, 4, 5 серада месяца, чацвер – 08.00 – 17.00 (13.00-14.00- перапынак на абед)
3 серада месяца 11.00–20.00 (15.00-16.00 — перапынак на абед)
3 субота – 09.00 – 13.00
1, 2, 4, 5 субота месяца, нядзеля — выхадны

У перыяд часовай адсутнасці спецыяліста: спецыяліст аддзела па прававой рабоце і  зваротах грамадзянаў КУРЭП «ЖРЭУ г.Баранавічы».

Дакументы, што падаюцца грамадзянінам пры ажыццяўленні працэдуры: —————
Дакументы, што запытваюцца арганізацыяй:
— пашпарт ці іншы дакумент, што сведчыць асобу.
Максімальны тэрмін ажыццяўлення працэдуры: 10 дзён з дня звароту.
Тэрмін дзеяння даведкі: бестэрмінова.
Працэдура ўжыццяўляецца бясплатна.

Вышэйшая арганізацыя: Брэсцкі абласны выканаўчы камітэт, змесцаваны па адрасе: г.Брэст, вул. Леніна, 11.

Адміністрацыйная працэдура 1.1.33.
Вынясенне вырашэння пра ўсталяванне іншага тэрміну пакрыцця выдаткаў на рэалізацыю  энергаэфектыўных мерапрыемстваў у шматкватэрных жылых дамах для  асобных катэгорый грамадзянаў
Ўказ Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 26 красавіка 2010 года №200

Адказны за выкананне адміністрацыйнай працэдуры: юрысконсульт аддзела капітальнага рамонту КУРЭП «ЖРЭУ г.Баранавічы» .
Адрас аддзела: вул. Савецкая, 59, г.Баранавічы, кабінет №21, 1-шы паверх, тэлефон 64-19-51, ужыццяўляецца папярэдняе кансультаванне грамадзянаў па тэлефоне.
Рэжым працы:
Панядзелак – пятніца – 08.00 – 17.00 (13.00-14.00- перапынак на абед)
Субота, нядзеля — выхадны

У перыяд часовай адсутнасці спецыяліста: в.а. начальніка аддзела капітальнага рамонту КУРЭП «ЖРЭУ г.Баранавічы».

Дакументы, што падаюцца грамадзянінам пры ажыццяўленні працэдуры:
— заява;
— пашпарт ці іншы дакумент, што пацвярджае асобу;
— дакумент, што пацвярджае права ўласнасці на жылое памяшканне;
— звесткі пра атрыманыя прыбыткі кожнага члену сям’і за апошнія 12 месяцаў, папярэднія месяцу звароту, – для малазабяспечаных грамадзянаў;
— копія працоўнай кніжкі (пры яе наяўнасці) – для непрацоўных членаў сям’і;
— пенсіённае пасведчанне – для непрацоўных пенсіянераў;
— пасведчанне інваліда – для інвалідаў I і II групы;
— пасведчанне дзіцяці-інваліда – для асоб, што маюць дзяцей-інвалідаў у ўзросце да 18 гадоў;
— пасведчанне шматдзетнай сям’і – для шматдзетнай сям’і.

Дакументы, што запытваюцца арганізацыяй:
— даведка пра месца жыхарства і склад сям’і ці копія асабовага рахунка .

Максімальны тэрмін ажыццяўлення працэдуры: 15 дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запросу дакументаў і (ці) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый – 1 месяц.
Тэрмін дзеяння даведкі: бестэрмінова.
Працэдура ўжыццяўляецца бясплатна.

Вышэйшая арганізацыя: Брэсцкі абласны выканаўчы камітэт, змесцаваны па адрасе: г.Брэст, вул. Леніна, 11.

Інфармацыя пра выкананне адміністрацыйных працэдур спецыялістамі ЖЭС№ 1-7 (КУРЭП ЖРЭУ г.Баранавічы) паводле ўказа Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 26 красавіка 2010 года № 200

Адміністрацыйная працэдура № 17.7
«ВЫДАЧА РЭГІСТРАЦЫЙНАГА ПАСВЕДЧАННЯ І ЖЭТОНА НА САБАК, КАТОЎ»

1. ЖЭС№1 г.Баранавічы вул. Фабрычная, 18

2. 1-шы паверх
3. кабінет №4
4. панядзелак – пятніца, субота з 8 до 17 гадзін ( перапынак з 13 да 14 гадзін)
Субота, нядзеля – выхадны
5. Аператар дыспетчарскай службы
6. 67-13-75
7. На час адсутнасці дыспетчара 1-шы паверх каб. №8 інжынер 67-13-75

Адміністрацыйная працэдура № 17.7
“ВЫДАЧА РЭГІСТРАЦЫЙНАГА ПАСВЕДЧАННЯ І ЖЭТОНА НА САБАК, КАТОЎ»

1. ЖЭС№2 г. Баранавічы вул. Калініна, 29
2. 1-шы паверх
3. кабінет №2
4. панядзелак – пятніца, субота з 8 до 17 гадзін ( перапынак з 13 да 14 гадзін)
Субота, нядзеля – выхадны
5. Аператар дыспетчарскай службы
6. 67-13-80
7. На час адсутнасці дыспетчара 1-шы паверх каб. №14 інжынер 67-13-80

Адміністрацыйная працэдура № 17.7
“ВЫДАЧА РЭГІСТРАЦЫЙНАГА ПАСВЕДЧАННЯ І ЖЭТОНА НА САБАК, КАТОЎ»

1. ЖЭС№3 г. Баранавічы вул. Камуністычная, 7а
2. 1-шы паверх
3. кабінет №1
4. панядзелак – пятніца, субота з 8 до 17 гадзін ( перапынак з 13 да 14 гадзін)
Субота, нядзеля – выхадны
5. Аператар дыспетчарскай службы
6. 67-13-76
7. На час адсутнасці дыспетчара 1-шы паверх каб. №2 інжынер 67-13-76

Адміністрацыйная працэдура № 17.7
“ВЫДАЧА РЭГІСТРАЦЫЙНАГА ПАСВЕДЧАННЯ І ЖЭТОНА НА САБАК, КАТОЎ»

1. ЖЭС№4 г. Баранавічы вул. Наканечнікава, 5
2. 1-шы паверх
3. кабінет №10
4. панядзелак – пятніца, субота з 8 до 17 гадзін ( перапынак з 13 да 14 гадзін)
Субота, нядзеля – выхадны
5. Аператар дыспетчарскай службы
6. 67-13-77
7. На час адсутнасці дыспетчара 1-шы паверх каб. №8 інжынер 67-13-77

Адміністрацыйная працэдура № 17.7
“ВЫДАЧА РЭГІСТРАЦЫЙНАГА ПАСВЕДЧАННЯ І ЖЭТОНА НА САБАК, КАТОЎ»

1. ЖЭС№5 г. Баранавічы вул. Паркавая, 19
2. 1-шы паверх
3. кабінет №5
4. панядзелак – пятніца, субота з 8 до 17 гадзін ( перапынак з 13 да 14 гадзін)
Субота, нядзеля – выхадны
5. Аператар дыспетчарскай службы
6.67-13-78
7. На час адсутнасці дыспетчара 1-шы паверх каб. №9 інжынер 67-13-78

Адміністрацыйная працэдура № 17.7
“ВЫДАЧА РЭГІСТРАЦЫЙНАГА ПАСВЕДЧАННЯ І ЖЭТОНА НА САБАК, КАТОЎ»

1. ЖЭС№6 г. Баранавічы вул. Камарова, 13
2. 1-шы паверх
3. кабінет №8
4. панядзелак – пятніца, субота з 8 до 17 гадзін ( перапынак з 13 да 14 гадзін)
Субота, нядзеля – выхадны
5. Аператар дыспетчарскай службы
6. 67-13-79
7. На час адсутнасці дыспетчара 1-шы паверх каб. №6 інжынер 67-13-79

Адміністрацыйная працэдура № 17.7
“ВЫДАЧА РЭГІСТРАЦЫЙНАГА ПАСВЕДЧАННЯ І ЖЭТОНА НА САБАК, КАТОЎ»

1. ЖЭС№7 г. Баранавічы вул. Брэсцкая, 279б
2. 2-й этаж
3. кабінет №6
4. панядзелак – пятніца, субота з 8 до 17 гадзін ( перапынак з 13 да 14 гадзін)
Субота, нядзеля – выхадны
5. Аператар дыспетчарскай службы
6. 67-13-81
7. На час адсутнасці дыспетчара 2-й этаж каб. №8 інжынер 67-13-81